החרם של לפיד – והתגובה הזהה של בן גביר

איתי גדסי 1 Comment on החרם של לפיד – והתגובה הזהה של בן גביר

החרמות הארציים גולשים לרשויות המקומיות: לאחר שראש האופוזיציה הנחה את נציגי יש עתיד ברשויות המקומיות שלא לשבת בקואליציות עם אנשי עוצמה יהודית, מחזיר לו השר בן גביר באותו מטבע ומוציא הנחיה זהה לנציגיו המקומיים

צילום: Avshalom Sassoni/Flas90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בן גביר מחזיר ללפיד באותו מטבע: השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הנחה את כלל הנציגים והמועמדים של עוצמה יהודית ברשימות המקומיות לא לסגור קואליציות עם ״יש עתיד״ ולהכניס להסכמים הקואליציוניים סעיף ברור שלא יישבו בקואליציה של אף מועצה יחד עם רשימה של ״יש עתיד״.

זאת לאחר הנחיה זהה שהעביר ראש האופוזיציה יאיר לפיד לנציגיו ברשויות המקומיות. בן גביר אף השתמש בהודעתו לתקשורת בנוסח זהה להודעה של יש עתיד מאתמול.

"המשימה שלנו היא לבנות קואליציות מקומיות עם נציגים אוהבי עם ישראל ומדינת ישראל, שישמרו על השלטון המקומי כמעוז חזק של שלטון מקומי, יהודי ודמוקרטי", מסר בן גביר בהודעה הזהה. "נציגים שבאים לעבוד אצל התושבים ולא להכפיש את ישראל בעולם ולקרוא לסרבנות, לפילוג העם ושנאת אחים".

כאמור, אתמול (ראשון) הוציא ראש האופוזיציה יאיר לפיד הודעה זהה לתקשורת, בה נמסר כי הנחה את כלל המועמדים של יש עתיד ברשימות המקומיות לא לסגור קואליציות עם ״עוצמה יהודית״ ולהכניס להסכמים הקואליציוניים סעיף ברור שלא יישבו בקואליציה של אף מועצה יחד עם רשימה של ״עוצמה יהודית״.

"המשימה שלנו לבנות קואליציות מקומיות עם נציגים ליברליים שישמרו על השלטון המקומי כמעוז חזק של דמוקרטיה ליברלית שבאה לעבוד אצל התושבים", מסר לפיד.

נזכיר כי יש עתיד בראשותו של לפיד הכריזה בשנים האחרונות חרם על ראש הממשלה נתניהו ומפלגות עוצמה יהודית והציונות הדתית, שיחד עם הליכוד מהוות למעלה משליש מהמושבים בכנסת. החרם הזה, הוביל כידוע למשבר הפוליטי הגדול ביותר מאז קום המדינה שבמידה רבה מלווה אותנו עד היום. התרחבות החרם כעת גם לרשויות המקומיות עשויה להגדיל אף יותר את הקרע המסוכן בעם.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מדהים איך חברי האופזיציה מעמדת נחיתות מורידים את הקואליציה על הברכיים
    לפיד במתוך מגבלה של מפפלגה מחוץ לשלטון משתמש בכלים של ליגה ב וגורר את בן גביר
    לתככים מונציפאליים. כך הם גם עושים בהפגנות ומהרחוב מכופפים את הממשלה.
    שעון הזמן של הקואליציה אוזל, הסיכוי היחידי של הקואליציה הנוכחית לשרוד ולשמור על אופק
    לקדנציה נוספת, היא רק אם יטלו את היוזמה ולא יגררו. היוזמה המתבקשת היא הפיכת הצהא לצבא מקצועי!
    זה הדבר היחידי שיכול לנטרף את המטען השלילי שהולך ותופח על ידי אנשי האפוזיציה.
    יוזמה לצבא מקצועי לשמוט את הקרקע מתחת יוזמי ההפגנות. איזה מוטיבציה תהיה למפגינים לצאת ולהפגין נגד
    שיפור תנאי החיילים בקבלת משכורות הגונות?
    הרעיון של צבא מקצועי, מוקצה על ידי הקואליציה שפוחדת מתגובות מפלגות השמאל. הפחד הזה הוא תולדה של תובנה
    לא רציולית, אשר לא מכירה את המציאות כי כח מפלגות השמאל אינו עומד בזכות עצמו אלא נשען על הרחוב, והרחוב נמצא ללא מוטיבציה של ממש להילחם נגד תשלום משכורות לחיילים במסגרת צבא מקצועי.